Drodzy Goście...

16.03.2020

COVID -19 Procedury i zalecenia wdrożone w Hotelu Perła Południa w Rytrze zgodnie z zaleceniami GIS oraz Ministerstwa Zdrowia.

Szanowni Państwo, Drodzy Goście,

w Hotelu Perła Południa ciągle monitorujemy sytuację na świecie i w Polsce związaną z Covid-19. Od 4 maja otworzyliśmy się dla Was.
Dla Waszego i naszego bezpieczeństwa opracowaliśmy standardy bezpieczeństwa, z którymi spotkacie się Państwo na pewno podczas pobytu w hotelu:

• Postępujemy i będziemy postępować zgodnie z aktualnymi wytycznymi krajowych instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia (GIS, MZ).

• Otrzymaliśmy certyfikat " Obiekt Bezpieczny Higienicznie" wydawany przez Polską Organizację Turystyczną.

• Pracownicy naszego hotelu zostali przeszkoleni zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Gości (zgodnie z zaleceniami GIS dla branży hotelarskiej).
• Na terenie Hotelu może przebywać max. 174 osoby.
• Teren wokół jest ogrodzony, w ograniczonym zakresie dostępny dla osób niezameldowych w hotelu.
• Korzystanie z maseczek ochrony twarzy, rękawic przez obsługę hotelu, założenie pleksy w recepcji.
• W momencie meldowania się zalecamy dezynfekcję rąk. Poprosimy Państwa o podpisanie oświadczenia o swoim stanie zdrowia a ponadto zastrzegamy sobie prawo do zmierzenia Państwu temeratury. Przy ladzie obsługujemy max. 2 osoby z zachowaniem 1,5 m dystansu. 
• Każdy pokój jest dezynfekowany, zanim Gość w nim zamieszka. BIO dezynfekcję wykonujemy metodą zamgławiania z zastosowaniem naturalnej wirusobóczej wody (ECA) w postaci bezpiecznego dla ludzi i zwierząt kwasu podchlorawego. Otrzymaliśmy odpowiedni certyfikat.
• Sprzątanie w trakcie pobytu odbywa się tylko i wyłącznie na Państwa życzenie. 
• Na terenie całego hotelu dezynfekujemy klamki, uchwyty, przyciski w windzie, poręcze, telefony.
• W recepcji, w toaletach, w restauracji, na korytarzach są do dyspozycji płyny dezynfekcyjne dla Gości hotelu.
• Śniadania bufetowe a także inne dania hotelowej restauracji serwuje tylko obsługa restauracji. Bufety oddzielone są pleksą. 
• W restauracji prosimy o zachowanie bezpiecznego dystansu i jeżeli to możliwe noszenie maseczki.
• Zwiększyliśmy częstotliwość wymiany powietrza w budynku i zwiększyliśmy częstotliwość wietrzenia pomieszczeń.
• Hotelowa pływalnia przez okres wakacji dostępna jest tylko dla osób zameldowanych w hotelu. Od 1 września pływalnia będzie dostępna także dla osób spoza hotelu. Maksymalna liczba osób mogących przebywać jednocześnie na basenie to 20 i  maksymalnie 4 osoby na jednym torze.
• Strefa mokra części spa jest wyłączona z użytku tj: sauny, jacuzzi, grota solna. Wykonywane są zabiegi z zakresu pielęgnacji twarzy, ciała, masaży oraz kosmetyki podstawowej. Masaże i zabiegi kosmetyczne są wykonywane  na postawie wcześniej umówionej wizyty w hotelowej recepcji.

• Aby ograniczyć obrót gotówkowy prosimy o dokonywanie płatności kartami płatniczymi lub telefonem.


Dlaczego warto nas wybrać?
• Hotel Perła Południa położony jest w małej, spokojnej i cichej wsi, z dala od miasta, na odludziu, bez tłumów, blisko lasu, wśród pięknej zieleni.
• Rytro znajdują się na obszarze województwa małopolskiego, w południowej części Polski. Drzewa mają na nas pozytywny wpływ, a szczególnie na prawidłowe funkcjonowanie układu oddechowego. Energia płynąca z ciszy, śpiewu ptaków, szumu strumyka to idealny antydepresant. Powietrze jest czyste, a środowisko przyrodnicze unikatowe i różnorodne.
• Hotel ma 4 ha zielonego terenu, gdzie każdy może znaleźć własną, spokojną oazę, a poza terenem (zaraz za ogrodzeniem) hotelu rozciągają się szlaki turystyczne, prowadzące na malownicze ścieżki dydaktyczne.
• Hotel jest miejscem blisko natury – nie tylko ze względu na szereg ekologicznych rozwiązań stosowanych na co dzień, ale przyroda jest tutaj na wyciągnięcie ręki.
• Wszystkie posiłki przygotowujemy sami, w kuchni naszego hotelu – nie korzystamy z cateringu zewnętrznego.


Jeśli macie jakiekolwiek pytania prosimy o kontakt:
tel. +48 446 90 31-33 lub +48 605 240 240
mai: recepcja@perlapoludnia.pl